ראשי הסיעות החרדיות לנתניהו: "ימינה צריכה להיות חלק בלתי נפרד מהבלוק"

    איתי גדסי 1 Comment on ראשי הסיעות החרדיות לנתניהו: "ימינה צריכה להיות חלק בלתי נפרד מהבלוק"

    במכתב משותף לראש הממשלה מבהירים ראשי הסיעות החרדיות כי ימינה צריכה להיות בממשלה, "הלכנו יחד כבלוק מאוחד של כל מחנה הימין לאורך כל מערכות הבחירות בנאמנות ובאחדות בהמלצה משותפת לכהונתך". אייכלר: "זוכר את העלבון בממשלת לפיד, אסור לעשות לאחרים"

    Israeli minister of Interior Affair Aryeh Deri (C), Health Minister Yaakov Litzman (L) and United Torah Judaism parliament member Moshe Gafni attend the third Shas conference at Ramada hotel in Jerusalem on February 16, 2017. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ?"? ?"? ????? ?? ????? ???? ???? ???? ????? ??? ???? צילום: פלאש 90
    16:33
    12.05.24
    שלמה ריזל No Comments on היסטוריה: ראש הממשלה נתניהו תועד מניח תפילין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שעות ספורות לפני השבעת ממשלתו החמישית של בנימין נתניהו, ראשי הסיעות החרדיות אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן משגרים מכתב לראש הממשלה ומפצירים בו להכניס את ימינה לממשלה. במכתב משותף לראשי המפלגות מבהירים לנתניהו כי האחדות כבלוק אחד ומאוחד חשוב מאוד גם לעתיד מחנה הימין ולכן על ימינה להיות חלק מהממשלה.

    בפתח המכתב כותבים ראשי הסיעות לראש הממשלה, "כידוע, הלכנו יחד כבלוק מאוחד של כל מחנה הימין לאורך כל מערכות הבחירות בנאמנות ובאחדות בהמלצה משותפת לכהונתך כראש ממשלה".

    ראשי הסיעות מבהירים כי המשך הבלוק חיוני, "כעת, עם גיבוש הקואליציה חדשה בראשותך, אנו רואים צורך להמשיך את שיתוף הפעולה כבלוק מאוחד של כל מחנה הימין בקואליציה הבאה". כותבים ראשי הסיעות.

    לכן מבקשים ראשי הסיעות החרדיות, "נבקשך בזאת לפעול בכך דרך כדי שמפלגת ימינה על כל סיעותיה תימצא את מקומה עמנו כחלק בלתי נפרד מבלוק הימין יחד בקואליציה המוקמת בראשות הליכוד וכחול לבן".

    בתקופה האחרונה התעורר כעס רב בתוך מפלגת ימינה כנגד הסיעות החרדיות כי הן לא עושות די להפציר בראש הממשלה להכניס אותם בתנאים הוגנים לטענתם לממשלה. שיתוף הפעולה מול ימינה כבלוק ימין מאוחד חשוב מאוד למפלגות החרדיות, דבר שמנע הקמת ממשלת שמאל של אנטי יהדות.

    מוקדם יותר גם ח"כ אייכלר פנה לראש הממשלה בבקשה שיעשה הכל על מנת לשמור על אחדות גוש הימין ולהכניס את מפלגת ימינה לקואליציה.

    "אני זוכר את העלבון בממשלת לפיד, כשהשאירו את החרדים בחוץ. אסור שנעשה זאת לאחרים. ימינה צריכה להיות חלק מהקואליציה שתקום, בתנאים שווים יחסית לגוש הימין כולו. יחד עם החברים בימין, נוכל לשמור על קדשי ישראל בארץ הקודש".



    1 תגובות

    מיין תגובות